כחו"ל מציגה ממשלה אלטרנטיבית: אסטרטגיית יציאה מהסגר נפרדת

איתי גדסי No Comments on כחו"ל מציגה ממשלה אלטרנטיבית: אסטרטגיית יציאה מהסגר נפרדת

יו"ר כחול לבן בני גנץ ושרי הגוש בראשותו קיבלו מספר החלטות יציאה מדורגת מהסגר, בנפרד מקבינט הקורונה הצפוי לדון על כך בחמישי. השלב הראשון שיחל לאחר סוכות בצמצום המגבלות, יכלול את פתיחת העסקים שאינם מקבלים קהל במתווה התו הסגול והפעלת החינוך לגיל הרך

בני גנץ צילום: פלאש90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממשלת גנץ. לאחר הודעת ראש הממשלה כי בחמישי ידון על חזרה מדורגת לשגרה לאחר נתונים ראשוניים על ירידה בתחלואה ברוב אזורי הארץ, יו"ר כחול לבן השר בני גנץ וחברי מפלגתו דנו היום (שני) בנפרד מקבינט הקורונה, ואמרו כי יפעלו לאפשר את צמצום המגבלות ופתיחת עסקים שאינם מקבלים קהל והפעלת החינוך לגיל הרך אחרי חג הסוכות, אם תימשך ירידת התחלואה.

כמו כן, צוות השרים החברים בקבינט הקורונה מטעם גוש כחול לבן הציגו מתווה משלהם ליציאה מהסגר תוך התעלמות מדיוני קבינט הקורונה הצפויים והציגו סוג של ממשלה נפרדת מהליכוד וגוש הימין.

השרים קיבלו מספר החלטות, ביניהם:

קבלת אסטרטגיית יציאה מדורגת ושקופה, בהתאם למתווה שגובש בשיתוף צוות מומחים מטעם כחול לבן. במסגרת זו יוצבו יעדי תחלואה ברורים למעבר ממדרגה למדרגה: מספר הנדבקים היומי, מקדם ההדבקה, אחוז המאומתים בבדיקות ותחזית החולים הקשים. היעדים ייקבעו מראש, והעמידה בהם תיקבע על ידי צוות מומחים המלווה את עבודת הקבינט.

השלב הראשון בצמצום המגבלות יכלול את פתיחת העסקים שאינם מקבלים קהל במתווה התו הסגול והפעלת החינוך לגיל הרך, והוא יחל מיד לאחר חג הסוכות, במידה ומגמת הירידה בתחלואה תימשך. כך נמסר מכחול לבן.



0 תגובות